Zwroty i wymiany

Kupując w sklepie internetowym petbutik.pl macie Państwo możliwość Odstąpienia od umowy sprzedaży (czyli ZWROTU) bądź WYMIANY zakupionego towaru, w przypadku gdyby nie spełniał on Państwa oczekiwań. Jest to możliwe w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem. Wysyłając jednak towar, który chcielibyście Państwo zwrócić lub wymienić, prosimy o załączenie:

  • oryginału paragonu 
  • wypełnionego formularza zwrotu lub wymiany (pliki do pobrania poniżej)
  • zwrócenie uwagi na staranne zapakowanie towaru w oryginalne opakowanie wraz z metkami oraz w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu do naszego Sklepu
  • w przypadku wymiany towaru, należy po uprzednim potwierdzeniu ze sklepem dostępności towaru, przelać na konto sklepu koszt ponownej wysyłki (zgodnie z cennikiem wysyłek dostępnych w zakładce: Koszty Dostawy). Uwaga: wymiany można dokonać 1 raz na danym paragonie. Jeżeli otrzymany na wymianę produkt nadal nie pasuje na pieska, prosimy o dokonanie zwrotu oraz złożenie nowego zamówienia.
  • zwroty prosimy odsyłać przesyłką monitorowaną (kurierską lub list polecony)
  • NIE PRZYMUJEMY PRZESYLEK ZWROTÓW DO PACZKOMATÓW

Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by zamówiony towar był przekazany do Państwa zgodnie ze złożonym zamówieniem i w nienaruszonym stanie. Mamy jednakże nadzieję, że zakupy, które Państwo robicie są przemyślane.

Wszelką korespondencję dotyczącą zwrotów, wymiany lub reklamacji prosimy kierować na adres:
Showroom Petbutik.pl
ul. Marymoncka 6, lok. 1
01-869 Warszawa

Szczegóły dotyczące ZWROTU, WYMIANY i REKLAMACJI produktów znajdują się w REGULAMINIE SKLEPU w pkt VI-VIII.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt:
info@petbutik.pl
Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania – Zespół petbutik.pl

NOWOŚĆ: SZYBKIE ZWROTY ONLINE

Możesz skorzystać z wygodnego formularza online do zwrotów (nie dotyczy wymian): zamów i opłać wybranego kuriera, który odbierze Twój zwrot i dostarczy go do nas (klient opłaca online koszt przesyłki zwrotnej):

SZYBKI ZWROT ONLINE-KLIKNIJ TUTAJ

Pamiętaj o załączeniu oryginału paragonu.

Pliki do pobrania:

  1. Formularz reklamacyjny
  2. Formularz wymiany towaru
  3. Formularz oświadczenia o rezygnacji z zakupu (zwrotu) 

Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium