Czas i koszty dostawy

 
  • SPOSOBY DOSTAWY I CZAS REALIZACJI:

W naszym sklepie możliwe są następujące sposoby dostawy zamówionego towaru:
 

  • Przesyłka kurierska, przedpłata  - 19 zł  (do 24 godz. od daty wysyłki) 
  • Przesyłka kurierska, pobranie -  24 zł (do 24 godz. od daty wysyłki) 
  • Przesyłka pocztowa, Kurier48, przedpłata – 16 zł (2-3 dni od daty wysyłki)
  • Przesyłka pocztowa, Kurier48, pobranie – 20 zł  (2-3 dni od daty wysyłki)
  • Paczkomaty Inpost - 15 zł (1-2 dni od daty wysyłki)
  • Odbiór Osobisty, gotówka - Warszawa Bielany, Showroom Petbutik.pl, ul. Marymoncka 6 (w ciągu 7 dni od daty zamówienia) szczegóły tutaj
  • Przesyłka zagraniczna (Europa) - (termin dostawy, w zależności od kraju docelowego, 5-10 dni roboczych), cennik dostępny  tutaj
  • STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I PRZESYŁKI:
    Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
     
    • Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
    • Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
  • ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU:
     
    • Kupione produkty są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności lub od momentu złożenia zamówienia (jeśli została wybrana przesyłka pobraniowa). Jednakże staramy się wysyłać przesyłki jak najszybciej.
    • Towar dostarczany  jest na terenie Polski przez firmę kurierską.
    • Wysyłka zagraniczna realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich.
    • Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
    • Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów.
    • Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno, chyba że nastąpi indywidualne ustalenie.
    • Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
    • Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
  • ZAMIANA:
    W przypadku zamiany zakupionego towaru, ponowny koszt wysyłki leży po stronie Klienta. Kwotę na ponowną wysyłkę należy przelać na konto sklepu petbutik.pl. Przesyłka z zamienionym towarem zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty za ponowną przesyłkę na koncie sklepu. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium