Czas i koszty dostawy
- SPOSOBY DOSTAWY I CZAS REALIZACJI:
W naszym sklepie możliwe są następujące sposoby dostawy zamówionego towaru:
- Przesyłka kurierska, przedpłata - 19 zł (do 24 godz. od daty wysyłki)
- Przesyłka kurierska, pobranie - 24 zł (do 24 godz. od daty wysyłki)
- Przesyłka pocztowa, Kurier48, przedpłata – 16 zł (2-3 dni od daty wysyłki)
- Przesyłka pocztowa, Kurier48, pobranie – 20 zł (2-3 dni od daty wysyłki)
- Paczkomaty Inpost - 15 zł (1-2 dni od daty wysyłki)
- Odbiór Osobisty, gotówka - Warszawa Bielany, Showroom Petbutik.pl, ul. Marymoncka 6 (w ciągu 7 dni od daty zamówienia) szczegóły tutaj
- Przesyłka zagraniczna (Europa) - (termin dostawy, w zależności od kraju docelowego, 5-10 dni roboczych), cennik dostępny tutaj
- STAN REALIZACJI ZAMÓWIENIA I PRZESYŁKI:
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
- ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU:
- Kupione produkty są wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności lub od momentu złożenia zamówienia (jeśli została wybrana przesyłka pobraniowa). Jednakże staramy się wysyłać przesyłki jak najszybciej.
- Towar dostarczany jest na terenie Polski przez firmę kurierską.
- Wysyłka zagraniczna realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich.
- Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
- Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów.
- Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno, chyba że nastąpi indywidualne ustalenie.
- Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
- Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.
- ZAMIANA:
W przypadku zamiany zakupionego towaru, ponowny koszt wysyłki leży po stronie Klienta. Kwotę na ponowną wysyłkę należy przelać na konto sklepu petbutik.pl. Przesyłka z zamienionym towarem zostanie wysłana po zaksięgowaniu wpłaty za ponowną przesyłkę na koncie sklepu.